Tvätt & städdag

        Tid: 13:46:00 Datum: 2010-03-06
Idag städas det och tvättas för glatta muggar. Är en otroligt fin dag ute och man får såna vårkänslor. Helt underbart är det. Tror faktiskt tom att man kan sätta sig lite på balkongen sen. Filt lär nog behövas men det är otroligt skönt ute.

John är ute med barnen och åker pulka hoppas att dom har det kul utan massa sura tråkiga miner som det lätt kan uppstå nu för tiden :(

Idag blir det taco mys.....Skall bli så gott och ikväll är det Mello, andra chansen bara men ändå. Jag sitter bänkad i alla fall (Säkert till John besvikelse men men han får pyssla med ngt annat under den tiden)

Snart är det dags för tvättstugan igen och sen skall jag och Zelda gå bort och slänga lite grejor sen skall dammsugaren fram å så skall det lagas mat. Undra om jag ens hinner sitta på balkongen i solen :(

Jaja ha en underbar lördag i solen

See ya
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0