Kräksjuka :(

        Tid: 01:39:06 Datum: 2010-03-02
Och så har även vi drabbats av denna hemskhet. Uäck!!! Avskyr det verkligen.

Det e stackars Eliaas som blivit dålig. Han körde väl igång vid halv tio eller nåt med att spy ner hela sin säng, det var bara till att slänga in honom i duschen och dra bort alla sängkläder. Så just nu huserar vi i vardagsrummet jag och prinsen, han på en madrass på golvet och jag i soffan.
Men jag har inte sovit nånting, jag har klockat Elias nu och ungefär en gång i halvtimmen är det dags. Elias slumrar mellan ggr och tur e väl det. Det värsta med sånt här e ju att det verkligen kan hålla på hela natten och jag e as trött redan nu och nu är kl ett :s men det känns likson inte som ngn idé att sova mellan ggr heller när han kräks så ofta....

En annan grej som jag avskyr med kräksjuka är att om en i familjen får det så får alla det, det e ju nästan löjligt vad smittsamt det är. Första jag skall göra i morgon (eller sen blir det ju faktiskt) är att sanera toaletterna. Elias får gå på en toalett och vi andra får gå på den andra toaletten, då minskar man ner lite grann på smittorisken i alla fall.

Usch vad trött jag är nu!!!

Ok så nu blev det sanering av toaletten redan nu eftersom det började komma på andra hållet också. Herre gud vilken natt säger jag bara.

Inte nån idé att sova nu, här gäller det att vara på på hugget när det sätter igång......
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0