Wiiiiiiiiiiiiiiiieee

        Tid: 19:03:41 Datum: 2010-01-10

Älsklingen fick ordning på min lilla data!!!! Så nu funkar touchpaden igen, jag är så lycklig :D, det har retat mig som faaaaaaaaaaaaaan att den inte funkat men nu har jag en komplett liten data igen. Happy Happy ♥♥♥

Nu har jag även tränat, duschat och ätit samt spelat lite Super Mario Bros. Det var nog inget bra idé att träna core idag. Då det är främst mag övningar och nånting hände ju med min mage senast då jag och kamilla körde army challenge. Antingen nån sträckning eller nåt sånt men det gjorde så jävla ont när jag körde idag så jag kunde inte göra alla övningar fullt ut och det störde mig lite :( men magen får kanske vila några ggr så borde jag förhoppningsvis kunna köra på sen igen.

Nä nu skall jag titta på Project RunWay som jag kom ihåg för en gångs skull.

Pussssssssssss


Update: Nästa gång skall jag hålla min mun :( den la av att funka igen......Jävla skit!!! Nu e jag ledsen :´(

               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0