Underbar lördag

        Tid: 10:17:23 Datum: 2010-01-09
Vaknade vid halv nio idag av att Leia stod i dörröppningen och sa att hon ville spela dataspel :) En datanörd till är född ;)

Har varit ute med Zelda nu också och det är faktiskt en riktigt underbar dag ute. Kallt men underbart!!

Jag sover så himla konstigt nu för tiden, drömmer otroligt mycket så det känns inte ens som jag sover bra :s

Har för mig att det var något som jag skulle skriva som jag egentligen ville säga igår men det har jag totalt glömt bort nu. Det kanske inte var något viktigt??

Nu sitter jag och Leia i soffan och myser. Leia kollar lite barnprogram och jag skriver ett litet inlägg och sörplar morgonkaffe. Kan inte bli bättre, vi har en lugn och skön morgon :thumbsup:



               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0