Träning avklarad

        Tid: 22:08:42 Datum: 2010-01-26
Hmmm den var egentligen avklarad för flera timmar sen men jag har duschat och pratat med dottern och mannen och sorterat räkningar och satt in massa papper i pärmar och nu är det So u think u can dance



För övrigt idag så har det varit en hysterisk dag på jobbet men ändå såååååååååå rolig, vi hade häcken full och sen när man änna löst allting som gått lite fel så var det som luften gick ur en totalt och man blev bara helt trött, japp helt klart en märklig dag. Men ni känner ju mig, jag gillar hektiska dagar, det är då jag jobbar som bäst.

I morgon skall jag köra Box med Malin, det kan ju bli jävligt intressant :s sen har jag bokat upp mig på Coreball också, det blir på torsdag sen har jag inte bokat upp mig på ngt mer men jag kommer säkert köra nåt pass eller gymmet i helgen också sen får det vara bra för denna veckan :)

Nä nu får jag fortsätta med mitt tv tittande innan jag skall in i goa sängen

Nana gottigt
               
                                     |KATEGORI » Angie tränar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0