Tränat klart =)

        Tid: 20:17:14 Datum: 2010-01-08

Nu var man bänkad i soffan efter träning och dusch, tyvärr fick jag och Camilla avbryta själva army träningen efter diverse krämpor som gjorde att vi inte kunde göra övningarna fullt ut men vi gav inte upp bara för det utan vi gick upp och körde löpbandet resterande tid istället så jag är ändå stolt över min insats :) eller vår insats får jag nog säga.

I morgon skall John och Alex ner så jag fick hänga på förutsatt att Leia kan vara hos mormor och morfar en stund så då blir det antagligen lite på löpbandet eller cykel och vad nu den andra mackapären heter :)

Sen bokade jag en soltid också så det skall bli skönt, var ett tag sen jag solade nu.

 

Hoppas Leia busa låter mig sova liiiiiiiite längre i morgon, hon brukar vara ganska bra med det nu för tiden.

Nä nu skall jag och mannen spela lite Wii tror jag, Super Maria Bros såklart ;)

Ha en go fredagskväll ♥

               
                                     |KATEGORI » Angie tränar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0