Tisdag som känns som måndag

        Tid: 19:48:34 Datum: 2010-01-12
Hmmm det kanske var rätt väntat eftersom måndagen inte kändes som en måndag. Men nåt positivt är ju att det är onsdag i morgon :)

Idag har varit en träningsfri dag och jag och Leia busa passade på att gå in och hälsa på mormor och morfar en stund. Det verkar som Leia har blivit lite förkyld också får se om det stannar vid det eller om det blir lite feber också.

I morgon blir det gymmet igen med camilla....NAJS!!! I morgon blir det till att köra järnet =)

Nää jag e alldeles för trött för bloggen idag, nu skall jag bara chilla i soffan.

Puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: malin

Taack :D Det är så att jag har sökt ett jobb och dom vill ha lite referenser av mig. Jag behöver någon som kan intyga att jag arbetar med webbdesign, och att jag har kundkontakt. Skulle jag kunna använda dig som referens? Maila om du kan tänka dig det :) [email protected]

kram =)

2010-01-14 @ 10:59:01
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0