Super Mario Bros Wiiiiiiiiiiiii time :o)

        Tid: 17:39:23 Datum: 2010-01-06

Sådär ja då var middagen avklarad och det var inte helt fel med Spaghetti köttfärssås idag så nu är man mätt och go.

Nu skall vi snart bänka oss och spela Super Mario Wii, jag e helt fast, det är såååå roligt!! Äntligen ett spel som jag tycker är kul

 



Så har ni Wii skaffa Super Mari Bros.Wii *thumbup*

I morgon är det dags att jobba igen *suckar* man har änna kommit in i att vara ledig så det hade inte varit dumt att vara hemma några dagar till men men två dagar skall man väl klara av tycker jag.

Ikväll blir det film med älsklingen sen blir det sängen




Puuuuuuuuussss

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0