Söndag morgon

        Tid: 10:25:25 Datum: 2010-01-31
Får väl ägna lite tid åt ett blogginlägg. Veckan som varit har helt gått åt till jobb, träning och lite allmänt fixande här hemma.

Idag måste jag fixa ordning i Elias rum, måste möblera om då sängen står framför termostaten vilket resulterar i att det blir svin kallt i rummet. Vi pratar lite löst om en loftsäng in dit, det hade nog hjälpt till en hel del faktiskt för att skapa lite ordning.

Vi får se om vi kan komma iväg till Ikea sen. :D det var ett tag sen jag var där nu så det hade varit skoj att komma iväg och få lite inspiration.

Jaja vi får väl se ;)
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Malin C

sv: Ja när det var som värst här var det -33, brrrr :p Nu börjar vi äntligen komma i ordning i denna lägenhet, och lilla "familjen" börjar ta form ;) Hoppas allt är bra med dig! kram

2010-01-31 @ 18:52:00
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0