Skôj i snön

        Tid: 14:38:30 Datum: 2010-01-06

Nu har jag, John och barnen varit ute och härjat i snön, skönt att komma ut lite men det blev lite väl kallt ganska fort allra helst fingrarna trots vantar. man hade nog behövt dubbla vantar en dag som denna.

Leia busa fick nog tom lite köldskador i ansiktet men så var hon ju den som krälade runt mest också och hade snö i hela ansiktet så det var nog tur att vi fick in henne till slut. Elias stannde ute en liten stund extra med kompisarna men han kom hem inte så långt efter det och det var nog tur så att han inte förfrös lite smått.

 

Skall snart sätta igång med middagen för nu börjjar jag bli hungrig. På menyn idag står Spaghetti och köttfärssås....Mmmmmmm!!!

        



        

 




Åhhh just det ja det glömde jag nästan (hur jag nu kunde glömma) när jag John och Leia var på väg bort från backen så kom vi till en gata som vi var tvungen att gå över för att komma till vår gård så stod det två bilar i jämsides med varandra för att förararna snackade och eftersom dom stod som dom stod så tog jag för givet att dom skulle köra framåt när dom pratatat klart men precis när jag stod snett bakom den ena bilen så började den bilen som var längst från mig backa så jag fick stanna och så var jag på väg över så började den bilen närmast mig backa!?!?!?! Så John hojtade till så jag gick runt så jag gick på framsidan av bilen och så vände jag mig om och sa högt till John att gubben kunde väl för fan använda spglarna innan han började backa så John hojtade till honom att du får väl för fan ta det lugnt och vrid på huvudet innan du backar....

Ni skulle inte tro mig om jag berättade resten av den ordväxlingen som följde..... Låt att bara säga så här att den gubben var ta mig fan helt blåst i huvudet. Trodde ärligt John skulle klappa till honom (inte för att det hade gjort så mkt men men onödigt ändå)
Det finns så mkt idiotiska människor så det inte är sant, undrar om idiotjäveln hade varit lika nonchalant om han faktiskt backat på mig???
Hade han gjort det och betett sig så då hade han definitivt fått veta att han levde ;)

Näää dags att glömma idiotiska gubbar och börja med gooooooooo middag


Puss

               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

heej! Tänkte kolla den ikväll, så håller tummar på att den e bra, men att Skarsgård e med, så gör det de hela ännu bättre! :D



Kram

2010-01-06 @ 16:45:58
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0