Ny dag

        Tid: 08:30:06 Datum: 2010-01-25
Och alltså börjar vi om igen, fyller på enrgimätaren lite och tar nya friska tag och detta trots att det är måndag ;)

Morgonen förflöt ganska bra och med det merar jag att vi klarade oss utan en allt för tjurig Leia, hon var faktiskt vid förhållandevis gott humör. Vilket underlättar sååååååå mycket!!

Idag är det dagis för lill skruttan, hoppas att det går bra och att hon var redo för det nu. HOn har ju varit feberfri sen i fredags bara den fruktansvärt störiga hostan kvar.

Nu har jag hämtat min första kopp med kaffe så nu kör vi igång här =)

Han en bra måndag nu

Puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0