Nattbloggar

        Tid: 02:13:28 Datum: 2010-01-22
Jaha så här sitter vi, jag och Leia i väntan på att febern skall gå ner. Jag har hunnit konstantera att det rullar barnprogram kl 2 på Cartin Network. Vad är vitsen med det? Är ju inte direkt så att det brukar vara några barn i den åldersgruppen vakna så dags?? Fast å andra sidan det kanske går för just såna här tillfällen när man sitter vaken med en febersjuk dotter brevid sig.

Jaja så fort febern går ner så är det sängen som hägrar igen, man e ju inte direkt pigg om man säger så *gäspar stort*

När Leia hade en liten feberfri tid tidigare ikväll pga alvedon passade jag på att slänga in henne i badet och tvätta håret på henne, det gjorde gott tror jag.

I morgon (eller idag blir det kanske, kl är ju ändå över tolv) är det jag som är hemma med Leia busa får se om vi kan sova lite middag kanske, det gör oss nog gott båda två.

Nu verkar febern vara på väg bort nu blir det snart till att sova igen.....Åhhh vad gött!!!

Natt natt världen♥
               
                                     |KATEGORI » Elias &Leia | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: malin

Åh, tack så mycket :) Så himla skönt att jag har medhåll. Du skulle bara veta, haha.. det är inte lätt =) hoppas allt är bra med dig! kramar!

2010-01-22 @ 12:11:00
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0