Nada blogginspiration

        Tid: 13:35:37 Datum: 2010-01-24
Japp så ligger det till just nu......tyvärr!!

Tyckte det var kul att blogga förut, skriva av mig om allting, små som stora saker som en liten dagbok. Dock ngt censurerat!!!
Men som det är nu så blir det bara helt blankt när jag väl sätter mig för att skriva lite och det känns faktiskt lite tråkigt men vem vet, inspirationen kanske kommer tillbaka??
Men jag känner inte att jag har orken till något nu, varken hem eller blogginlägg. Har för tillfället tusen måsten här men jag orkar bara inte. Jag har verkligen ingen lust!!!
Kan det vara så att Sveriges mörka månader har hunnit fatt i mig till slut?? Jag brukar få en rejäl down period när Sverige börjara bli mörkt och kallt men har klarat mig rätt länge hittils. Men nu känner jag att jag är sleten och orkeslös. Det blir lite som en ond cirkel kom jag på för jag mår ännu mer pissigt när det ser ut som fan här samtidigt som jag inte orkar göra något åt det?!?!?!

För övrigt så har jag surfat runt på IKEA idag, jag vill ha ett nytt soffbord. Tycker det var har nu är för stort, det är som en koloss. Hittade ett för bara 199 Kr, alltså inget märkvärdigt men det hade passat här :D

Bild från IKEA givetvis



Man kanske skall åka ut till IKEA och införskaffa det?? Så röja undan i klädkammaren, projektet som jag började med förra helgen....

För då kan jag kanske få plats med allt som ryms i vårt nuvarande vardagsrumsbord i en egen liten låda där inne??

Och i morgon är ännu en måndag här?? Varför går helgerna så fort??? Missförstå mig rätt, Älskar mitt jobb men jag hade behövt ett gäng dagar ledigt och bara få vara!!!

Nä jag får se om jag kan komma igång och få nåt gjort äntligen!!

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0