Mera sovmorgon åt folket

        Tid: 09:08:27 Datum: 2010-01-07
Har det varit illa för mig innan att komma upp på morgonen så är det inget mot vad det är nu. Fy fan vad trött jag är.....Usch jag vill gå i ide!!! Det kan man väl då göra? Eller? Och allra helst när det är så kallt också.

Som igår tex efter att vi varit i pulka backen då hade faktiskt Leia fått lite köldskador på kunderna. Bara det säger väl allt eller? Som tur var gick det tillbaka sen så att hon återfick sin vanliga färg. Men min lilla kråka har känslig hud så hon behöver också gå i ide.
John fick faktiskt säga till på dagis idag också om det är så att dom är ute så att dom håller lite koll på henne.

Idag är sista dagen för Elias hos oss, nu skall han till pappa och vara där tills v 3 tror jag att det var sagt. Trist och tomt!!! Men som tur är så brukar ju veckorna gå ganska fort.

För övrigt så är jag lite smått avundsjuk på min mamma som nu beställt den årliga resan till Thailand så den 18:e mars drar hon iväg till värmen i två veckor. Skönt för henne tråkigt för oss. Det e så tråkigt när hon åker för då saknar jag mammisen men hon skickar väl sihna sedvanliga mms med vykorts vackra bilder =)

Puss



(Det roliga är att man nästan behöver så mycket kläder på kontoret med för det är så kallt )
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0