Lugn kväll <3

        Tid: 20:48:37 Datum: 2010-01-25
Åhhh det är inte sant vad man blir lugn och harmonisk när allt bara flyter på. Inga som helst problem med lill busa idag. Jag sa att idag var hon tvungen att sova med en gång för att jag hade lite grejor att fixa med (helt sant också dessutom) inte ett ljud jag hörde från henne efter vi sagt god natt och jag kunde i lugn och ro greja ute i köket. Jag hann göra nudlar, tömma diskmaskinen, göra en sallad, slänga in en sockerkaka i ugen (en mix men so what, ändå en sockerkaka) :D

Och jag känner mig lugn och tillfreds och jag känner inte att jag behöver sitta uppe länge bara för att få ensam tid. Så ja just nu känns det j**ligt bra :)

Nu skall jag bara väcka mannen som har sovit innan han skall till jobbet. Det finns en balja kaffe till honom och dessutom en sockerkaka som precis kom ut ut ugnen. Kan det bli bättre??? Nja I don´t think so ;)

Hej så länge och nana gott
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0