Leia e "puk"

        Tid: 17:02:58 Datum: 2010-01-19
Dom ringde från dagis vid kvart i ett ungefär och så att min lilla kråka var jätte hängig. Stackars liten!! Så det var bara till att packa ihop och åka och hämta henne. När jag kom fram till dagis så låg hon och sov den lilla skruttan. Frågade om hon orkade åka med till skolan och hämta Elias och det ville hon, fick lägga en plastpåse därbak för hon klagade på illamående men vi klarade oss till skolan utan några kräkolyckor, fick ringa fritids och be dom skicka ut Elias så jag slapp lämna en dålig Leia i bilen, hade ingen större lust att släpa runt på en dålig Leia inne på fritids heller för att leta efter Elias så det löste sig till det bästa.
 
Väl hemma så var det bara till att bädda ner henne på soffan och sätta på en film, hon hade en temperatur på nästan 39 grader så det var ju inte konstigt att hon kände sig hängig.

John är kommer att vara hemma med henne i morgon och så får väl jag ta sen om det skulle bli mer.

Nä soff time ;)
               
                                     |KATEGORI » Elias &Leia | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

får hon aldrig vara frisk stackarn ?

2010-01-19 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0