Känns gôtt

        Tid: 18:53:07 Datum: 2010-01-09

Nu har vi hunnit vara nere och träna, det var vi och en herrans massa folk. Vi hade oturen att vara nere samtidigt som Kärras handbolls lag, ett gäng skit töntiga killar som trodde att dom var nåt.

Sen efteråt fick jag min välförtjänta solning fan vad gött det var. Precis vad jag behövde :)

Har bokat mig i morgon så jag får se om min mage tillåter det men det e bara ett halvtimmes pass så det kanske går :)

Nu skall jag duscha lill ligistens hår sen skall vi spela Hello Kitty Memory :D

 

Ha en bäst kväll♥

               
                                     |KATEGORI » Angie tränar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0