Ja se det snöar =)

        Tid: 11:32:03 Datum: 2010-01-06
Snön fullkomligen vräker ner och snö är vi som sagt inte bortskämda med här i Göteborg. Så snart blir det till att gå ut och rulla sig i snön (efter jag sopat rent trappen så ingen slår ihjäl sig)

Skall se om jag kan få med mig kameran ut också för en gångs skull så att jag kan ta några kort. Har inte blivit så värst mkt kort det senaste men nu när jag hittade ett SD fack på datan så kan det kanske bli ändring på det igen. Tycker nämligen bara att hitta sladden som man har mellan datorn och kameran är så piss tråkigt och då blir det inga kort serru =)

Fick ju i alla fall in lite kort från julafton på FB och det var ju inte så illa det i alla fall ;)

Näää dags att ta på sig och ge sig ut i snön......Wiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeee!!

Puss puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0