Hemmets lugn vrå ;)

        Tid: 17:30:46 Datum: 2010-01-25
Då var denna arbetsdagen avklarad coh jag hade det så lyxigt idag att mannen och lilla prinsessan kom och hämtade mig och så Zelda såklart.
Har röjt runt lite i köket nu när jag kom hem och nu sitter jag i soffan och softar med Leia busa som tittar på Firma fantasiflytt, hon sitter just nu med ett fånigt litet leende på läpparna, hon tycker att dom är tokiga :)

Det hade gått bra med Leia på dagis idag också, hon hade varit pigg och inte hostat så farligt så det var ju skönt. Hon vart inte så länge idag men så fick hon chans att känna lite på det, hon har ju ändå varit borta en vecka nästan lillskruttan.

Skulle behöva slänga in en tvätt också egentligen, det börjar sina lite i strumplådan ;)

I veckan för övrigt skall jag hinna med att dammsuga, fixa lite till i klädkammaren *host, host, harkel* (vet att ni hört det förut) och så måste jag ju förstås träna också. Funderar på BP i morgon direkt efter jobbet eftersom jag tyvärr inte kunde träna idag....Jo så får det bli tror jag.

Nä nu tar jag och slänger in en tvätt och sen slänger jag in mig i själv i duschen ;)

Ha en go måndagskväll
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tjena! Jodå de e bra! Sj då?



Hihi. Aa han blev jätte söt, men fasen vad sur han var, men de e som jag och Fredde sa, humöret satt i håret! :P

Kram

2010-01-25 @ 19:05:07
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0