Gnällig söndag :(

        Tid: 16:49:12 Datum: 2010-01-24
Värsta söndagen ever det här. Hjälper ju inte till för att höja humöret direkt. Idag skall Leia ligga i sin säng kl 18:30. I går somnade hon nog inte förrän närmare 22. Alldeles för sent för henne. Så hennes humör har varit helt bedrövligt idag. Det tar så himla mkt energi att tjafsa med sina barn. Det är ngt jag helst slipper. Får ont i magen av det!!!

Verkar i alla fall som jag skulle få mitt nya vardagsrums bord. Vet inte om John skulle åka och köpa det i morgon?? Eller nä det skulle han nog inte :( Vi måste göra oss av med det gamla vi har först så det kan nog dröja ett tag tills jag får ett nytt bord trots allt.

Nu skall barnen snart duschas av och sen tar vi lite söndagsmys och sen skall lilla fröken gnäll i säng, idag gör jag ett undantag och ligger kvar hos henne tills hon somnar.

Och eftersom jag och mannen har fått göra söndagar till speciella kvällar så blir det nog lite uppesittarkväll kan jag tänka mig.

Nää dags att duscha barn
               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0