Flum måndag!!!! =)

        Tid: 19:44:13 Datum: 2010-01-11
Tro det eller ej. Jag som hatar måndagar (nästan mer än allt annat) har haft en rolig måndag med ganska mycket flum och mycket skratt, det roliga är att jag och Anzi har befunnit oss på samma nivå så vi har haft kul idag. Trots detta fick vi gjort allt vi skulle och massa därtill.

Sen var jag iväg till gymmet efter jobbet och körde cykel och löp bandet med Camilla. Riktigt gôtt faktiskt men nu är jag tröööööööttt =)

I morgon blir det vilodag för mig och så kör vi på onsdag igen. Det blir bra det :D Skall se om jag kan klämma in ett Body Pump pass på söndag för som det är nu så har jag nästan bara kört kondition, dags att köra lite styrka för alla muskelgrupper ;)

Nä nu skall jag glo på dumburken innan jag skall sova.

Puss
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: maria

galen du ! som du tränar kommer det snart inte vara mycket kvar av dig ju..



idag köpte jag mig ett års kort på s-life så nu får du dra med mig nån dag oxå :-)

2010-01-11 @ 20:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0