Filmtajm

        Tid: 19:54:47 Datum: 2010-01-06

Nu har vi spelat för glatta livet jag och Elias men idag gick det inte så bra, vi körde fast BIG TIME på sista slottet på en bana........Surt!!!

Nu blir det till att glo på film. Filmen för dagen är 2012. Hoppas att den är bra och att jag inte somnar =)



Ha en go onsdagskväll i kylan



Update: Filmen var faktiskt sjukt bra, häftiga specialeffekter och det var inte långtråkigt en endaste stund!!
Nu blir det lite av So u think u can dance sen blir det sängen, jag skall ju faktiskt upp i morgon :(

Nattinatt alla fina ♥

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0