Äntligen hemma

        Tid: 18:43:15 Datum: 2010-01-07

Nu är jag äntligen hemma och sitter bänkad i soffan med Leia busa. Hon tittar på Små Einsteins och jag knapprar lite på datorn, skall gå in och läsa bok för henne om en liten stund, just nu är jag totalt slut och orkar inte ens lyfta ett finger (förutom lite knapprande på datorn då ;) en dag till att gå upp innan man får lite sovmorgon igen. Jag längtar!!!

Och i morgon har Camilla övertalat mig till att hänga med på Friday Fun på gymmet och då skall det tydligen vara Army Training, alltså träninng inspirerat från den Amerikanska Militären :s. Har lite svårt att förstå vad det "roliga" skall vara?? Det enda det kommer resultera i är att jag säkert inte kommer att orka ta mig från gymmet och jag kommer säkert inte ens att komma upp på lördagen :p men men då kan jag känna mig lite nöjd med mig själv i alla fall.

Nu tog lusten för knapprande slut så jag går över till att bara mysa istället ;)

Tjing!!

Jag och Leia busa säger Puuuuuuuusssss♥

(webcam och ett mörkt vardagsrum=inte så bra kvalité) ;)

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0