Vaken!!!!

        Tid: 05:51:32 Datum: 2010-02-20
OMG!!

Varför i hela friden vaknade jag kl 4 när jag är ledig???

Ni vet att jag klagade på att det snöade ännu mer igår? Det är ännu värre idag!!Arrrrrrgh!! Den här snön kommer väl försvinna lagom till juli kanske :s

Igår var det ju som bekant hockey på tv och precis som jag skrev igår så somnade jag som en stock i soffan. oj vad trött jag var. Fast jag somnade ju inte så tidigt så att det var berättigat att vakna kl 4 för det :(

Nää om man skulle ta och spela lite super mario wii :D








Inte en kass kamera, det e faktiskt snö ;)


               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0