Vaken mitt i natten igen!!!

        Tid: 03:57:46 Datum: 2010-02-22
Åhhhh jag skall verkligen inte vara vaken nu :( och och två timmar och en kvart så ringer den förbenade klockan. Om jag skulle somna om nu så kommer jag vara så trött och så svår att få upp ur sängen.

Inte direkt så att man kan lägga sig och sova middag på jobbet heller :s

Temperaturen för tillfället ligger på -16 (Brrrr) det känns som det aldrig kommer att bli varm igen. Låg och funderade på vad ungarna skulle ha på sig med för att inte frysa, kom inte fram till ngt vettigt tror jag.

Roade mig att gå in och kolla FB också men där var det ju inte speciellt mkt aktiviteter och det med all rätt kl är ju faktiskt 3:54.

Leia ligger här i sängen brevid och sussar och gnisslar tänder :s (hon gör det rätt ofta lillsnutta) Elias ligger och sover i sitt rum och älsklingen ligger i soffan och kollar film.

Näää om man skulle göra ett försök till och försöka sova.

Natt natt och syns snart
               
                                     |KATEGORI » Angie funderar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0