Subway lunch

        Tid: 12:07:36 Datum: 2010-02-18

Idag kunde jag verkligen inte motstå en sub till lunch. Känns som jag tjatat om subway med Anzi i flera veckor nu och idag blev suget för stort. Jag var bara tvungen att ha en macka därifrån. Sagt och gjort alltså :)

Anzi och jag trotsade Göteborgs isande havsvindar (Brrr var kallt som fan) och begav oss för att köpa vår efterlängtade macka.
Jag tog min hederliga gamla favvo Skagenröra :) YUMM-O!!!


 

Bild lånad från Subways hemsida (såklart)

Lunch slut så dags att återgå till mitt kära arbete♥

 

See ya

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0