Slask??

        Tid: 13:10:55 Datum: 2010-02-26

Ena dagen snöar det som sjutton sen helt plötsligt den andra dagen börjar det slaska och jag har verkligen inga bra skor för detta väder så nu har jag sett ut gummistövlar. Det är bara ett måste i dettta katastrof väder.

Ville egentligen ha ett bra Hunter stövlar men dom e fan as dyra och så mkt pengar lägger jag inte på ett par gummistövlar så det får bli ngt annat och då hittade jag dessa här



* Bild lånad från skopunkten.se

Tror att dom kostade 250 kr. Lite mer lagom tycker jag

 

Så det får det bli så man håller sig lite torr om fötterna i alla fall :D

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0