Seg måndag

        Tid: 19:42:49 Datum: 2010-02-22
Jaaa jag vet att jag brukar klaga på måndagar men nu var det faktiskt ett tag sen så just nu tycker jag att jag är lite berättigad till att klaga igen ;)

Vet inte vad det har varit riktigt men hela den här dagen har känts så otroligt lång och seg som om den aldrig skulle ta slut eller nåt men nu börjar den trots allt närma sig slutet. Skall in och duscha alldeles strax sen skall jag krypa in i min pyjamas och sen skall jag nana gottigt för innan man vet ordet så är det en ny dag här (säkert med ännu mer snö i sikte).

Funderar på om jag kanske skall ta med mig mina presentkort som jag har kvar sen julafton och springa in på Gina på lunchen och köpa en tröja eller två kanske. Jaja vi får la se hur lusten är i morgon säkert kommer den inte alls finnas kvar men det hade varit najs och få köpt lite kläder.

Blev ingen träning för mig idag var alldeles för trött så istället för att träna så åkte jag hem och så städade vi istället?!?! Inte så att man lägger sig och vilar när man är trött nä då börjar man städa istället. Hur puckat e inte det på en skala då? Fast det var faktiskt älsklingen som drog det tyngsta lasset idag, jag gick mest och småplockade lite och tömde katt lådan och lite sånt.

Nä nu skall jag pussa Leia busa natti sen blir det duschen för mig

Puss å sov gott
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0