Nystart??

        Tid: 20:46:00 Datum: 2010-02-16

Har verkligen verkligen inte alls haft ngn blogg lust det senaste. Har väl inte riktigt haft tiden heller faktiskt om jag skall vara ärlig. Svårt att hinna med allting. Skall försöka bättra mig. Så fort jag får lite pengar över skall jag försöka få mig en ny bloggdesign då kanske det blir lite roligare. Sen känns det inte som jag gör ngt med mitt liv heller. Jobbar, tränar, umgås med familjen. Är ju kanske inte direkt ngt spännande liv man har. Men det är mitt liv and I love it♥

Idag var det lite omvälvande på jobbet för övrigt, vi fick lite info om vad som kommer att hända i framtiden och det var nog inget som jag räknat med. Det som jag upplever som mest tråkigt just nu är att det blir säkert inte alls dom chefer som vi är vana vid och det suger!!!

Tycker både Leena och Jess har varit super bra chefer så jag kan inte ens tänka mig ngn annan i den rollen. Hade varit kul om Jess hade kunnat tänka sig att söka chefs tjänsten i Gbg men det e klart det blir väl svårt att pendla varje dag när man har två små tjejer hemma. Men hoppas verkligen det blir nån chef som känns bra i vilket fall som helst och som man kanske har ngn som helst relation till.

Jaja svårt att sia om framtiden men jag hoppas verkligen på det bästa för alla inblandande. Älskar min arbetsplats och så har jag världens bästa arbetskamrater ♥

 

I morgon kommer världens bästa och goaste Lotten hit och skall ha lite beauty salong :)
NAJS!!!

Pussar i massor

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(2)|

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tja tja! Hur e lägen vackra lady? ;P

2010-02-17 @ 18:15:36
URL: http://icycold.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Jag måste erkänna så e jag inne med varje dag och läser, men är också dålig på att kommentera, sorry :/



Allt är bra! Maginfluensan börjar släppa nu, och jag känner mig bättre! Imorrn börjar/fortsätter våra liv!

Kram

2010-02-17 @ 21:01:04
URL: http://icycold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0