Nähä nä....

        Tid: 18:28:12 Datum: 2010-02-20
Det blev ingen middagslur för mig. Jag somnade väl till i tio minuter en kvart eller nåt om det ens var det sen var jag klarvaken :( Det var en power nap som hette duga om man säger så ;)

Nu har jag precis varit ute med Zelda och jäklars vad kallt det var och en herrans massa snö överallt. Stackars lilla Zelda visste inte vart hon skulle sätta sig riktigt, hon försvinner ju i all snö stackarn men hon löste det tillslut genom att sätta sig på gångbanan.

Har nu tänt en massa ljus och sitter och skriver samtidigt som småglor på tv:n, älsklingen e ute i köket och lagar go mat.......Åh jag e jätte hungrig nu!!

Sen blir det såklart lite Mello trots vilda protester från mannen i hushållet, jag sa att han behöver ju inte kolla bara han sitter med så att jag kan diskutera artisterna med honom ;)

Åhhh ibland e det faktiskt riktigt skönt att vara barnledig, skönt att bara vara och jag vet att det käraste jag har, har det riktigt bra hos mormor och morfar. Dom sitter säkert just i skrivandets stund och mumsar ostbågar och kollar på film :D

Nä nu skall jag lägga in lite bilder.....

Ha en go lördagskväll och glöm inte mello ;)

Puss
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0