Ja se det snöar, ja se det snöar....

        Tid: 20:51:49 Datum: 2010-02-18
Det var la roligt hurra!!! Eller nja kanske inte. Vi i Göteborg är inte vana vid en sån här vinter om vi hade fått två veckor bara så hade vi varit super nöjda men nä då nu har det varit snö i över en månad??

What´s going on????

Jag vill ha vår, jag vill ha snödroppar, krokusar och knoppar på träden....Jaaaa jag vet att det är tidigt överlag att börja önska det i februari redan men det e bara för att våren känns så fruktansvärt avlägsen nu.

Och just nu är det inte så att det singlar ner små fina snöflingor direkt näääää det fullkomlligt pissar ner snö......Eller ja inte pissar ner då, det kanske var lite fel uttryck men det vräker ner i alla fall :D

Min buss när jag skulle åka hem fick nån tillfällig sinnesförvirring eller nåt eller ja inte bussen då utan busschaffisen. Den tog en helt annan väg hem så jag vart helt förvirrad. Blev lite rädd att busschaffisen tänkte hoppa att åka in överhuvudtaget vid min busshållplats och fortsätta rätt till Kungälv :s då hade blivit en lite längre väg att ta sig hem. Jag hörde att busschaffisen sluddrade ngt i högtalaren om varför han tog en annan väg men jag satt med proppar i öronen så jag hörde ju inte vad han sa. Sen märkte jag inte att vi körde en annan väg förrän super sent. Satt och drömde lite tror jag. Var tvungen att fråga en medpassagerare om varför vi tog en annan väg. Men han kan ju inte heller hört vad chaffisen sa för han hade inte en aning....

Jaja jag oroade mig lite i onödan, bussen svängde så käckt ner till min hållplats så att jag kunde promenera hem.

Ungarna och jag har haft en liten spelkväll nu. Himla myspysigt. Elias fick hoppa in och ta över på vissa banor för mamma var kass :)
Tur att man har en pojk som e bra på tv-spel ;)

Nu blir det tv sen sängen.

Nana gottigt
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0