Hårfixardag hos angie :)

        Tid: 20:48:04 Datum: 2010-02-17
Världens bästa Lottis har varit här och fixat och trixat med mitt hår så nu gick det från kort till långt =) Tur man har som har en vän som e bra på det mesta och som ställer upp i alla lägen. Älskar dig gumsi ♥

Kommer nog inte att sova så gott i natt dock för det brukar man inte göra den första dagen hårförlägningen sitter i, e alldeles för hårt och knaggligt i början men sen märker man inte ens av det. Men det känns verkligen härligt att fått lite längre hår. Det var tom värt att missa boxen för det :D

För övrigt idag så har jobbet förflutit i maklig takt, hade lite mail strul under morgonen vilket resulterade i att man kände sig lite smått handikappad eftersom jag e så beroende av mailen i dom arbetsuppgifterna jag sitter med nu men det blev fixad ganska så snart så man kan köra igång på riktigt.

Mitt humör har nog inte varit det bästa i dag, jag har varit ganska så bitsk i alla fall mot en viss människa. Blir så trött på henne ibland och orkar inte lyssna på henne men det fattar ju inte hon, hon bara mal på å mal på å mal på.

Jaja man kan inte älska alla så e det bara.

Nää nu blir det till att slappa i soffan lite innan jag skall krypa ner i sängen.

Nana gottigt
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0