Gäsp maraton

        Tid: 22:53:02 Datum: 2010-02-17
Sitter och kollar på So u think u can dance men just nu vill jag bara att det skall ta slut så att jag gå och lägga mig och nana. Sitter ju och gäspar käken ur led här :p

Längtar sjukt mkt efter helgen nu, ingen stress bara ligga kvar i sängen och dra sig å ingen klocka som ringer. Bara Leia busa som kommer in och tjatar :)

Det är ju tydligen snöoväder på G också??? Vad kommer hända med våren?? Kommer den ens att komma? Det känns så väldigt avlägset just nu. Känns som det aldrig kommer att bli varmt som om vi Sverige är dömda till kängor och tjocka jackor för alltid :s ............... Ok ok jag kanske överdriver lite men jag e så less på det nu. Tom barnen har tröttnat nu. Det säger ganska mycket..

Jaja nu börjar det närma sig slutet så nu säger jag god natt♥

Puss på er goa
               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0