Film och slapparkväll

        Tid: 21:05:59 Datum: 2010-02-19
Ojojoj vilken dag det har varit idag, det har kännts som världens längsta dag. Vi var typ 3 pers på kontoret. Ok det var väl lite överdrivet kanske men vi var inte många alls där idag, det var nästan så att det ekade i korridorerna :)

Jag hade ju tänkt flexa lite idag också så att jag kom hem i någorlunda tid men jag kände att jag fick hoppa in och ta växeln så stackars Marre fick komma hem, hon bor ju ändå i Thn, lite längre väg än jag har att åka.

Idag är vädret ännu värre än igår, det snöar på tvären här. Undra hur det kommer se ut ute i morgon när vi vaknar :s

Idag firar jag och älsklingen  5 år, vi har alltså varit förlovade i 5 år. Mmen inget firande, vi chillar bara =) I morgon kanske vi hittar på ngt istället för barnen skall sova hos mormor och morfar.

Idag tittat vi på filmen Upp, den var faktiskt riktigt bra. Det var bra underhållning.....

Nu vart det tydligen hockey också, jag vet nån som kommer somna på soffan ;)

Sov så sött

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0