WTF!!!!

        Tid: 18:33:23 Datum: 2009-09-26
E inte så jävla lätt att mobilblogga när det inte funkar :(

En liten update om kalaset då. Elias hade haft det super bra, fan vad gött det känns. Mammas prins....Han e sååå go :)

Skall snart sätta på en film till ungarna och sen skall jag hoppa in i duschen och sen skall ungar läggas och sen skall jag läggas ;) (jamen det blir nästan så för Leia tar en halv evighet på sig att somna)

Elias sitter här och bygger ihop sitt star wars lego skepp och Leia sitter brevvis och bedyrar sin oskul om att hon inte tagit några delar....Haha!! Hon e så rolig den där

Ha en go lördag och se nån bra film :)
               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0