@ work

        Tid: 14:38:28 Datum: 2009-09-29

Har en liten fika paus nu så jag kan ju passa på att säga hej :)
Har egentligen inte så mycket mer att säga jag bara jobbar, jobbar, jobbar. Tekniken har bråkat lite med mig först mobilen och sen datorn så jag fick starta om båda faktiskt och medans jag väntade på att datorn skulle startas om passade jag på att kolla när Hallowen är och konstaterade då att då har jag inte Elias :( Skit oxå!!! Han och Leia tycker att det är så kul att gå ut och göra bus eller godis.

Nääää nu skall jag fortsätta här. Leia busa åker hit med farmor idag så får hon åka med mig hem.....Mammas busa ♥

 

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0