Vad hände med dagen?

        Tid: 16:03:09 Datum: 2009-09-26

Dagen bara försvann och jag har inte fått gjort ngt av det jag skulle göra. Eller jo förresten, jag har luftat ligisterna, det var egentligen det viktigaste på listan så  det var väl tur att det blev gjort i alla fall.

När vi var ute så ringde John och efterlyste oss, han hade vaknat medans vi var borta. Så han kom ut och joinade oss lite. Sen åkte vi iväga och köpte hund och katt prylar. Tror nog att vi köpte världens största katt låda!!! Eller ja det kanske var kite överdrivet men stor var den i alla fall :D precis vad kissekatterna behöver.

Zelda fick en sele, det är bättre för hennes nacke och sen fick hon en reflex väst också så hon syns i mörkret :)

Just det ja Elias skulle ju på kalas idag men så sa han igår att han inte kände för att gå för att Benjamin (pojken som hade kalaset) hade retat Elias så då ville han inte gå och det förstår jag, inte så kul att gå bort och lämna present till nån som retat en. Så John ringde och sa till Benjamins föräldrar att Elias inte ville komma och anledningen till det och Benajmins mamma förstod det och hon tyckte inte att det var ok så hon skulle prata med Benjamin occh förklara varför Elias inte ville komma. det slutade med att Benjamin ringde upp och bad om ursäkt (det var han själv som ville det) och Elias tyckte att det kändes bra så han ville gå på kalaset till slut ändå så då var vi ju tvunga att åka och köpa en liten present också så just nu är Elias iväg på kalas (hoppas att det går bra och att han har kul)

I alla fall så blev det inte så mycket grejande gjort så jag får väl ta lite i morgon dårå.....Det är ju faktiskt en dag i morgon också ;)

Nu skall jag slänga i mig lite mat och röja lite i köket i alla fall

kram så länge

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0