Trött mamma

        Tid: 18:06:07 Datum: 2009-09-23

Ojoj gjorde misstaget att sätta mig i soffan nu och oj vad trött jag blev. Passade på att sitta lite längre på jobbet idag eftersom morfar hämtade Elias. Skönt det var att sitta och få undan en massa grejor när kontoret börjar bli tyst och stilla, hade kunnat sitta lite till men kände lite press hemifrån.
Får se om jag kan få gjort det i morgon istället, hade varit gött skönt faktiskt!!

En annan sak som var riktigt bra faktiskt. Jag kom upp i tid i morse (ok jag snoozade en halvtimme) och jag och Elias hade gott om tid. Riktigt skönt faktiskt, måste komma upp tidigare i morgon med så slipper jag känna mig så förbannat stressad.

En annan positiv sak som hände idag var att Mikail`s mamma (en kille från Elias klass) ringde idag och fråga om Elias fick komma hem och leka hos dom i morgon efter skolan. Och ja det ville jag ju gärna, enda problemet var att Elias skulle klippa sig med morfar efter skolan men det var inga problem sa hon, hon kunde hämta upp Elias hos frissan när han var klar. Är det på väg att vända för min prins nu?? Jag hoppas verkligen det :)

Har tjatat på elias att han skall fråga en kille som heter Yosef som också går i hans klass om han ville komma hem och leka nån dag och det ville Elias absolut. Verkar som Elias äntligen har hittat nån att ty sig till i skolan, då kommer nog allt att bli mkt lättare.....Hoppas jag i alla fall :)

För övrig här så verkar Leia busa mycket piggare och det känns ju jätte skönt. Hon har tjötat konstant sen jag hem tror jag fast just nu är hon lugn för hon tittar på barnprogram :)

Idag skulle jag egentligen tränat med Camilla men det hanns ju inte med :( Jag fattar inte hur jag skall få tiden att räcka till :s Det är inte lätt att räcka till och allra helst inte när man jobbar heltid. hade jag haft råd hade jag definitivt gått ner till 80 % eller nåt men det har man ju fan inte råd med....Bajs oxå

Nää nu skall jag ägna mig åt mys med Leia busa

 

Det käraste jag har i världen.....Mamma älskar er

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0