Tjoho!!!

        Tid: 19:52:17 Datum: 2009-09-08
Kamerasladden är hittad!!! Den låg inte ens speciellt gömd, så jag vet inte vad jag sysslade med härom dan när jag gjorde en halvhjärtad genomsökning av lgh.
Så nu kommer snart Leias födelsedagskort, skall bara fixa lite först.....Tyvärr har jag bara från lördagen och inte söndagen när farmor och kusinerna Lina och Maja var hemma :( Vi blev så upptagna av vår mcdonalds mat så vi hade inte en tanke på att ta kort, men gott var det i alla fall.

Anyway kort kommer strax skall bara lägga ligisten först så ni kan ju titta in vid 23 tiden igen för då har hon nog somnat ;)

Ha det så länge!!

Kramen
               
                                     |KATEGORI » Angie Glad | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0