Tankar som snurrar

        Tid: 10:00:08 Datum: 2009-09-19

Det har varit en fruktansvärd vecka, tankar som snurrat runt mest hela tiden, dåligt med sömn. Ofriivillig gråt på arbetsplatsen så tack min goa arbetskamrater som stöttat och tröstat mig ♥

Elias har varit hos sin pappa denna veckan så jag har känt mig ännu mer sårbar än om han varit hos mig. För närvarande vet jag varken ut eller in. Jag avskyr att inte veta att inte ha kontroll över situationen. Det driver mig till vansinne.
Oavsett vad som händer, älskar dig!! Nu och för alltid!!♥

               
                                     |KATEGORI » Angie funderar | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0