Stackars Leia busa

        Tid: 16:52:42 Datum: 2009-09-21
Hon har fått feber stackars liten. Vad fort det kan komma det där egentligen. Hon var hur pigg som helst i går kväll och även i morse. Men dom fick ringa efter John vid lunch för då var hon jätte hängig. Orkade inte leka eller äta. Se kan jag ge henne lite feber nedsättande sen så man får ner febern lite.

När jag hämtade Elias på skolan passade jag på att prata med fritids personalen lite, hur det går med Elias eftersom han dragit sig undan från allt och alla. Men dom upplevde att dagen varit bra och förhoppningsvis har han fått en vän i Josef. *Hoppas*

Nä nu  skall jag ta tempen på lilla busa och ev ge henne lite febernedsättande

Kram så länge 


Update: Leia stackarn hade 39,2  grader. Fick efter mycket om och men ge henne febernedsättande....Mammas lilla stumpa
               
                                     |KATEGORI » Min familj | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0