Söndag 090920

        Tid: 13:09:43 Datum: 2009-09-20
Ont i mitt lilla huvud idag, men det är självförvållat så det är väl bara till att gilla läget antar jag. Johns jobbar kompis var här igår med sina vovvar. Zelda tyckte att det var super kul att få hit lite kompisar :D

I alla fall vi kollade på film och den var så fruktansvärt jäkla dålig så jag försökte nog supa den bra. Det funkade inte kan jag säga, den var inte nåt bättre för det :)

Ok nu mäktar jag inte med mer skrivande

I´ll be back

               
                                     |KATEGORI » Angie trött | Kommentarer(6)|

Kommentarer
Postat av: Malin

Tusen tack <3 det värmer! kramar!

2009-09-20 @ 13:55:18
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
Postat av: maria

asg vad var det för film då ?



2009-09-20 @ 14:05:05
Postat av: Evaneseè



Halloj!



Har du gemensam vårdad med Elis pappa?

Kör ni varannan vecka?

Ja isf har vi det likadant ;)

Kevin är 8 år i december och Nova är 16månader.

Hur gammal är Leia? Inte samma pappa eller?



Får man fråga om det hänt något ang Elias, som gör dig så ledsen?

Jag vet när Nova föddes och allt var så nytt. Kände att jag inte gav Kevin lika mycket tid som jag borde/brukade.

När han sen var hos sin pappa kunde jag bara börja gråta och känna som du skrev.

Min lilla fina älskling, mamma har en sån fin son.

Ja ens känslor är obeskriv bara. De är ens allt.



Jobbar du? Lever du med Leias pappa?

Kram

2009-09-20 @ 14:33:59
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Evaneseè



Hej IGEN ;)

Vet du att man kommer till designadinblogg.se när man trycker på " Startsidan " i din meny?



Ja de var inte de jag skulle säga.

Tyckte jag kände igen Elias, vet inte från vart, tv kanske ;)

Men sen såg jag att ni bor i Gbg ( som jag också gör ) och då kände jag igen Leia också ( kanske har fel ) men då är det ju inte omöjligt att jag sett er :)

Vart bor ni?

2009-09-20 @ 14:36:59
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Walentin

Vem är vackrast i bloggvärlden bland dom mindre bloggarna?

2009-09-20 @ 19:28:23
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: ¤Evaneseè



Hmm backa, nja höll till där ett tag men jag tror inte jag sett er där.

Vart bor pappan då, Elias alltså?

Vi bor i Frölunda. Kanske vi setts ngn annan stans ;)

Ja du berättar när du orkar :)



Kramiz

2009-09-20 @ 19:57:00
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0