Ont igen

        Tid: 13:16:59 Datum: 2009-09-09
Fast denna gången på andra sidan *suckar* hoppas att det inte blir lika illa som förra gången bara för då hade jag vansinnigt ont.
Nu skall jag alldeles strax börja med maten men först skall Zeldisen ut och rastas.

Försökte få igång mitt photoshop förut men det funkade ju inte alls, får be att älsklingen hjälper mig sen.
Elias verkar lite piggare idag i alla fall så det känns ju skönt men han får vara hemma med John i morgon för i morgon skall jag jobba igen.
Nä Zelda behöver komma ut lite......Ha det så länge!
               
                                     |KATEGORI » Lite allt möjligt | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0