Nöjd

        Tid: 19:28:38 Datum: 2009-09-30

Har fått gjort massa sen sen jag kom från jobbet.....Härligt!! Kommer jag inte ha lika mkt att göra till helgen (fastän jag har mkt kvar) men till helgen skall jag nog sikta in mig på klädkammaren för där ser det ut som en krigszon om inte värre....

Om en liten stund skall jag in och kägga Leia busa sen skall jag in och ta en dusch och idag blir det Greys för hela slanten :D

Idag på lunchen var jag inne och köpte upp hela apoteket (kändes det som) till John för han är halv döende här....typ!!

Nu skall jag få in Leia busa i sängen och läsa en bok för henne.....Missa inte Greys nu för allt i världen ;)

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0