My heart is crying

        Tid: 19:37:11 Datum: 2009-09-14

Jag vet inte riktigt hur jag skall formulera mig utan att säga för mycket. Men låt oss säga så här att det finns inget som berör än mer än sina barn. Mår mina barn bra så mår jag bra!!!

Det finns lägen när jag inte vet hur jag skall agera riktigt och det är så otroligt frustrerande att jag inte kan hjälpa....
Man kan tyvärr inte göra världen till en bättre plats, vissa saker kan man inte styra hur gärna man än vill. Jag försöker och försöker men jag får inte till någon bra lösning. Jag ringer och jag mailar och försöker mer kan jag inte göra för tillfället......but my heart is broken and it´s hurt

               
                                     |KATEGORI » Angie ledsen | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Fia

Men lilla gumman! Du vet väl att du alltid kan ringa mig om du behöver prata? BAMSEKRAM

2009-09-14 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0