Mamma älskar dig så otroligt mycket

        Tid: 23:10:10 Datum: 2009-09-17


Du är världens finaste kille och jag älskar dig så mycket att det inte ens finns ord för att beskriva det. Inget som du säger eller gör kan någonsin förändra det. Aldrig någonsin!!
Allt jag någonsin gjort har jag gjort för dig. Och det kommer aldrig att ändras....Mår du bra så mår jag bra så har det varit ända från början och så kommer det att vara ända till slutet. Du betyder allt för mig. Glöm aldrig någonsin det....
Aldrig!!!
Din uppgift min älskade lilla prins är inte att skydda din pappa och mig från att bli sårade eller ledsna. Det är vår uppgift att skydda dig och leda dig i rätt riktning av rätt och fel men allt det där vet du redan men du måste komma ihåg varför vi finns där och det är för att stötta dig och svara på alla tänkabara frågor du kan ha.

Jag vill bara att du skall tänka på det här En mer älskad kille än du finns inte. Kom alltid ihåg det och fortsätt alltid vara just den unika och kärleksfulla person som du är. Ändra aldrig på dig!!!

Älskar dig nu och för alltid!!!

Din mamma
               
                                     |KATEGORI » Angie ledsen | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Va fint skrivet :)

Kärleken till ens barn går inte att beskriva.

De är ens allt och det finns inget man inte gör för dem!



Ha de gott!

2009-09-18 @ 20:16:33
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0