Ingen sovmorgon här inte

        Tid: 08:37:42 Datum: 2009-09-26

Usch jag vaknade kl 06:30 av att John kom hem och jag sätter mig upp helt panikslagen....<jag tror att jag försovit mig..... Men sen inser jag att det faktiskt är lördag men jag kunde inte somna om :(
Så nu ligger jag i soffan med mina två älsklingar. Vi har en ganska stor soffa men nu ligger vi tre uppkrupna i ena hörnet och knör. En av kisse katterna bestämde sig för att göra oss sällskap också :D

Skall alddeles strax gå ut med Zeldisen och sen blir det mys frukost med barnen. Efter det blir det väl till att komma igång med allt jag var tvungen att göra idag

Jaja jag får väl masa mig ut med Zeldisen....

Kram så länge

 

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0