Hipp hipp hurra (igen)

        Tid: 21:05:14 Datum: 2009-09-03

Men denna gången för min älskade lilla Leia busa som idag blir hela 4 år. Mammas lilla kråka, tycker inte det var längesen hon var en liten spädis, vart tar tiden vägen egentligen??

Inget kalas idag dock utan det blir till helgen. Men hon har fått paket av mammsen o pappsen såklart. Elias är ju tyvärr hos sin pappa idag men vi skall få låna honom en liten stund på lördan. Familjen känns ju inte riktigt komplett om inte han är med.

Åhhh nu har jag städat bort min kamera sladd också så då kan jag ju inte lägga in mina bilder. Det är alltid så att jag lägger sakerna på ngt käckt ställe när jag städar men det är bara det att ajg hinner ju fan glömma bort vart jag lägger dom. *suckar*

Jaja jag kommer nog på det tids nog......kanske!!



I brist på kamera sladd så blir det en mysig sommar bild på födelsedagsbarnet ;)

 

 

               
                                     |KATEGORI » Elias &Leia | Kommentarer(1)|

Kommentarer
Postat av: Anette Pettersson

Alltid lika söt oavsett om det är födelsdagsbilden eller en sommar bild,säger ännu en gång

HIP HIP HURRA för LEIA idag........puss o kramiz

2009-09-03 @ 22:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0