Halvt invalido

        Tid: 21:08:44 Datum: 2009-09-01

Åhhhh det har världens sämsta dag idag, jag har haft så jävla ont så jag trodde att jag skulle bli galen ett tag. Ja antingen det eller börja storgråta, fast det känns som den gränsen är ganska hårfin ;)
Och eftersom jag har haft så ont så har jag inte varit på mitt soligaste humör, tillslut tyckte jag tom att jag hade en smått "irriterad" ton i mina mail som jag skickade ut lite då och då :s. Jaja man kan inte vara på topp jämt. Jag har hållt på och sprayat och kletat med gel på min onda axel (utan större framgång) och jag fick tips från mina otroligt söta arbetskamrater att det fanns liniment plåster som man kunde sätta på det onda. Så inte nog med att jag har haft vansinnigt ont, jag har även luktat som en hel vickstablett eller nåt :s men men bara jag blir bra så är jag villig att pröva i stort sett vad som helst bara det onda går över.

Sitter och kollar på den där kvinnan som födde åttlingar och som hade sex barn sen innan. Vet inte vad jag skall tro och tycka riktigt så jag tycker nog inget alls för tillfället.

Näää nu får jag nog slappna av lite i mina axlar........OUCH!!!!

Ha en go kväll!!

Puss

 

               
                                     |KATEGORI » angie less | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0