Fredagsmyyyyyyyyys <3

        Tid: 19:53:10 Datum: 2009-09-25

Japp fredagen är äntligen här. Lovely!!

Anzi och jag har varit fredags trötta på jobbet idag, jätte flamsiga och löjliga men kul hade vi alla fall :)
När jag kom hem ägnade jag mig åt att lägga in tvätten och hänga upp ny tvätt, en grej mindre att göra i morgon. Dagen kommer bli full späckad som det är ändå.

Att göra i morgon

.

  • Tvätta en eller två maskiner
  • Städa ordning i köket
  • Plocka lite överallt
  • Dammsuga
  • Dammtorka
  • Gå ut och lufta barnen :)
  • Åka till Toys´r us (Elias skall på kalas i morgon)

Äh det får räcka så, så som det ser ut här så lär det ta mer än halva dan ändå, helst om jag skall lufta barnen lite emellan ;)

E så himla sugen på att sticka in till Gina och handla lite också. Behöver ett par stövlar också egentligen men det har jag nog inte råd med :( Usch det är så mycket man vill ha!!

Nä nu skall jag fortsätta med min fredagsmys. Skall se om jag få Leia busa pyjamasen :S

Puss å kram på er

               
                                     |KATEGORI » Min vardag | Kommentarer(0)|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Glad, ambitös, sprallig, humör, envis, morgontrött, tjurig,djurvän, gift med John Och min största bedrift i livet, Mamma till världens bästa Elias & Leia
RSS 2.0